منتدى commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي



 
اليوميةالرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 قول اللى فى نفسك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 2:53 am

هههههههههههههههههه Very Happy

..............................

يارب السنه دى اجيب مجموع حلو ياااااااااااااااااااااارب

و انتم كمان تجيبوا تقديرات حلوة ياااااااااااااااااااارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mohamed Mamdouh
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 1148
العمر : 28
مكان السكن : EGYPT
الوظيفة : Complain & retention senior officer/ VF Egypt
الهواية : swimming and chess
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 3:52 pm

ايه جميله اوى ختم بيها معز مسعود لقائه امبارح
"فاذا قضيتم مناسككم فاذكروا الله كذكركم أبائكم أو أشد ذكرا فمن الناس من
يقول ربنا اتنا في الدنيا وماله في الاخرة من خلاق ومنهم من يقول ربنا
اتنا في الدنيا حسنة وفي الاخرة حسنة وقنا عذاب النار"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.aqimsalatak.com/
F.r.I.ë.N.d.S
تقنيات المنتدى
تقنيات المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 6585
العمر : 28
مكان السكن : E.G.Y.P.T
الوظيفة : ايدى على كتفك
الهواية : الهدوء
السٌّمعَة : 25
تاريخ التسجيل : 29/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 11:17 pm

فى ناس خانقينى اوىىىىىىىىىىىىىىىى

عالم رخمة

_________________



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


معلومات عنك
انت متسجل الدخول بأسم {زائر}.
آخر زيارة لك .
لديك1مشاركة.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.google.com
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 14301
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : .....
الهواية : التعلم و المناقشة و الرسم و النت طبعاD:
السٌّمعَة : 37
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 11:34 pm

ايه دة .هو معز مسعود بييجى

امتى ..فين .؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.amrkhaled.net
Mohamed Mamdouh
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 1148
العمر : 28
مكان السكن : EGYPT
الوظيفة : Complain & retention senior officer/ VF Egypt
الهواية : swimming and chess
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 11:41 pm

هوانا شفت اعاده ل 90 دقبقه النهارده الصبح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.aqimsalatak.com/
freeboy
تجارى بيشد حيله
تجارى بيشد حيله


ذكر عدد الرسائل : 243
العمر : 29
مكان السكن : cairo
الوظيفة : studint
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 12:24 am

ربنا يرحمك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 2:17 pm

معقول لا مش معقول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 2:20 pm

ده محمد فؤاد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 2:22 pm

انا مظلوم انا مظلوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 2:26 pm

يارب اجيب درجه حلوة فى التيست
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 2:42 pm

يارب تجيبى درجة حلووة فى التيست

حاسس بخوف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 2:56 pm

يااااااااااارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 2:59 pm

غالبا ما تكون الحياة صعبة على شخص ما

وهنا ياتى دورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 3:03 pm

حلوة الجمله دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 3:07 pm

Very Happy

من الصعب ان تعطى بقدر ما تكون تريد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 3:10 pm

لا دى جامده فعلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الأربعاء ديسمبر 03, 2008 3:12 pm

مش عارفين نقولك ايه والله

رافعة من روحنا المعنوية كده على طول

ربنا يكرمك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mohamed Mamdouh
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 1148
العمر : 28
مكان السكن : EGYPT
الوظيفة : Complain & retention senior officer/ VF Egypt
الهواية : swimming and chess
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 10/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الخميس ديسمبر 04, 2008 11:27 am

Sweet words are easy to say, Sweet things are easy 2 buy, But sweet people are difficult to find Life ends when U stop dreaming, Hope ends when U stop believing, Love ends when U stop caring, Friendship ends when U stop sharing. So share this with whom ever U consider a friend. To love without condition, To talk without intention, To give without reason, And to care without expectation is the heart of a truefriend.. . Forward this to all the people whom U consider as your true friend. Dont forget to send it back to ME ..... If U Care........ Life is short, Break the rules, Forgive quickly, , Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile. Send to all the people you love or don't want to lose, even me
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.aqimsalatak.com/
F.r.I.ë.N.d.S
تقنيات المنتدى
تقنيات المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 6585
العمر : 28
مكان السكن : E.G.Y.P.T
الوظيفة : ايدى على كتفك
الهواية : الهدوء
السٌّمعَة : 25
تاريخ التسجيل : 29/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الخميس ديسمبر 04, 2008 5:14 pm

هيييييييييييييية

جبت هدوم العيد [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بس المشكلة بقى انى مبلاقيش حتة اروحها عشان البس الهدوم Very Happy

_________________



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


معلومات عنك
انت متسجل الدخول بأسم {زائر}.
آخر زيارة لك .
لديك1مشاركة.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.google.com
زهرة القدس
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 6137
العمر : 26
مكان السكن : عفوك ربى..
الوظيفة : ماشية على أول الطريق ....
الهواية : أستغفرك ربى وأتوب إليك..
السٌّمعَة : 64
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الخميس ديسمبر 04, 2008 5:57 pm

اهىء يا بختك

انا لسه ما جبتهاش

والاء جبتها من زمان

انا ايه اللى خلانى ادبس نفسى انى انا اللطبخ انهارده

انا غبيه غباء

من الصبح وانا واقفه فى المطبخ

واقول ما اجى استريح المغرب يدن

وارجع اقوم علشان الفطار

انا تعبت وكرهت المطبخ كله

اهىء اهىء

_________________
كانت لى هُنا ذكريات سأشتـاق لـهـا كثيراً و لن أنســاها أبـداً ما حييت..
ما بين كل صفحة وأخرى بصمة لى,, أراها ما بين حزن وسرور,,أو عزاء وفرح ..
أرجــو ألاَّ تذكـــرونى إلا بالـــــخيــــــر ..(عاشــقــة تراب الــقدس)
ولا تنســونى من صــالح دعـــائــكم فأنا فى أشـــد الحــاجة إليـــه..

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة القدس
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 6137
العمر : 26
مكان السكن : عفوك ربى..
الوظيفة : ماشية على أول الطريق ....
الهواية : أستغفرك ربى وأتوب إليك..
السٌّمعَة : 64
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الخميس ديسمبر 04, 2008 6:17 pm

234 الدنيا ضلمت وانا قاعده لوحدى فى البيت

اهىء اهىء انا خايفه

انا اتفرجت امبارح على فيلم مرعب وكملته انهارده وجايبلى رعب Crying or Very sad

يارب الاء تيجى بقى انا قاعده لوحدى وكمان ماليش نفس افطر وانا لوحدى كده وبكلم نفسى Crying or Very sad

والمكرونه شكلها كده دلعه وهيضربونى لما ييجوا Crying or Very sad

انا خايفه اوى

_________________
كانت لى هُنا ذكريات سأشتـاق لـهـا كثيراً و لن أنســاها أبـداً ما حييت..
ما بين كل صفحة وأخرى بصمة لى,, أراها ما بين حزن وسرور,,أو عزاء وفرح ..
أرجــو ألاَّ تذكـــرونى إلا بالـــــخيــــــر ..(عاشــقــة تراب الــقدس)
ولا تنســونى من صــالح دعـــائــكم فأنا فى أشـــد الحــاجة إليـــه..

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
acc mak
تجارى بيشد حيله
تجارى بيشد حيله


ذكر عدد الرسائل : 245
العمر : 28
مكان السكن : القليوبيه
الوظيفة : طالب
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الخميس ديسمبر 04, 2008 6:36 pm

بما انا المكرونه بالمواصفات اللى بتقولى عليها يبقى شكلك هتكليها لوحدك ( وعلى رأى المثل وجع البطن ولاكب الطبيخ )

القعده فى البيت وحشه اوى عايز اخرج ومش لاقى حته اروحها وعايز اذاكر ومش عارف ابدأ بايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
F.r.I.ë.N.d.S
تقنيات المنتدى
تقنيات المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 6585
العمر : 28
مكان السكن : E.G.Y.P.T
الوظيفة : ايدى على كتفك
الهواية : الهدوء
السٌّمعَة : 25
تاريخ التسجيل : 29/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الخميس ديسمبر 04, 2008 10:59 pm

بطنى وجعانى No

_________________



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


معلومات عنك
انت متسجل الدخول بأسم {زائر}.
آخر زيارة لك .
لديك1مشاركة.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.google.com
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الجمعة ديسمبر 05, 2008 3:44 am

اكيد من المكرونة بتاعه فداء mum

سهران مع انى فاصل كورس ومذاكرة وكورة فى يوم واحد صعب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
F.r.I.ë.N.d.S
تقنيات المنتدى
تقنيات المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 6585
العمر : 28
مكان السكن : E.G.Y.P.T
الوظيفة : ايدى على كتفك
الهواية : الهدوء
السٌّمعَة : 25
تاريخ التسجيل : 29/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الجمعة ديسمبر 05, 2008 1:50 pm

لا ياعم

دة من كشرى الزعيم Very Happy

_________________



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


معلومات عنك
انت متسجل الدخول بأسم {زائر}.
آخر زيارة لك .
لديك1مشاركة.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.google.com
 
قول اللى فى نفسك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 6 من اصل 40انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى commerce :: المنتدى الترفيهي :: لعب-
انتقل الى: