منتدى commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي



 
اليوميةالرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 قول اللى فى نفسك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 21 ... 40  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 1:29 pm

الف سلامة يا الاء

وربنا يشفيكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Kotamya2009
زعيم تجارى
زعيم تجارى


ذكر عدد الرسائل : 2248
العمر : 28
مكان السكن : سواااااااح
الوظيفة : طالب 3ج
السٌّمعَة : 20
تاريخ التسجيل : 29/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 3:02 pm

مطلوب منى ورق الجيش عشان الشغل خلال 4 ايام
عايز اخد المعافاه بقه عشان اشوف ايه النظام
حضرت الورق مش عارف بقه ايه لنظام
عايز اروح التجنيد

عايز اشتغل بقه واستقر عشان هدف معين نفسى احققه عشان كده مستعجل
يارب وفقنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 3:33 pm

انت تروح القسم اللى انت تبعه وتسأل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 4:05 pm

هيه cheers هيه


التحويل بتاعى اتعمل وبقيت اداب المنصوره

هيه cheers هيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mai magdy
تجارى شغال
تجارى شغال


انثى عدد الرسائل : 911
العمر : 24
مكان السكن : الهرم - الجيزه
الوظيفة : طــــــالبة علم
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 28/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 4:16 pm

ايه يا بنتى الف مبروووووووووووك
بس انتى قلتى ان مامتك مش راضية
وانك صليتى استخارة ومكنتيش مرتاحة ولا فيه تطورات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بس على العموم الف مبروك مادامها اقرب ليكى طبعااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 4:35 pm

مبروووووووووووووووك

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hanzala
زعيم تجارى
زعيم تجارى


ذكر عدد الرسائل : 2605
العمر : 28
مكان السكن : cairo
الوظيفة : إنسان
الهواية : الوحدة العربية - إظهار كلمة الحق
السٌّمعَة : 30
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 5:03 pm

آلاء كتب:
هههههههههههههههههههههههههه

ايه ده يا حنظله ده

اللى بيحصل معاك ده كتير بجد

ده انت اتبهدلت اوى فعلا

بس الحمد لله انها جت على كده Very Happy


ميرسى يا دكتور على الدواء مش عارفه بصراحه اقول لحضرتك ايه

هخد الدواء واجى ان شاء الله تانى الجمعه الجايه بقى Very Happy


Very Happy

آه شوفتي بقى ؟
أومال لو عرفتي اللي حصل النهاردة ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hypothetical-world.blogspot.com
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 14301
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : .....
الهواية : التعلم و المناقشة و الرسم و النت طبعاD:
السٌّمعَة : 37
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 5:06 pm

معز مسعود دلوقتى على دريم1 حلقات جديدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.amrkhaled.net
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 5:27 pm

شكرا جدااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hanzala
زعيم تجارى
زعيم تجارى


ذكر عدد الرسائل : 2605
العمر : 28
مكان السكن : cairo
الوظيفة : إنسان
الهواية : الوحدة العربية - إظهار كلمة الحق
السٌّمعَة : 30
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 5:35 pm

ياااه ؟
طب حلو هقوم أهو

رغم إني تعباااااااااااان جداً
و عيني في الضياع لأن فترة نومي الصبح و راحت في المشوار

ممكن أنام و أنا بتابعه بقى

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hypothetical-world.blogspot.com
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 6:19 pm

اقتباس :
ايه يا بنتى الف مبروووووووووووك

الله يبارك فيكى

بس انتى قلتى ان مامتك مش راضية
وانك صليتى استخارة ومكنتيش مرتاحة ولا فيه تطورات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مادام انتى سيحتى بقى احكى بقى وخلاص Very Happy

بصى يا ستى هى كانت موافقه فى البدايه وكله تمام و بعدين حصلت حاجه كده و بعد ما عملنا التحويل على النت وكده

دخلت رجعته تانى

و بعدين النهارده النتيجه بانت

و طلعت المنصوره

و هى كمان فرحت اووى

سبحان الله

بس على العموم الف مبروك مادامها اقرب ليكى طبعااااااا


الله يبارك فيك يا قمر


اقتباس :
مبروووووووووووووووك

الله يبارك فيك يا مصظفى Very Happy


اقتباس :
آه شوفتي بقى ؟
أومال لو عرفتي اللي حصل النهاردة ؟

هههههههههههههه
ايه هو حصل حاجه كمان النهارده Exclamation Question
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 14301
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : .....
الهواية : التعلم و المناقشة و الرسم و النت طبعاD:
السٌّمعَة : 37
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 10:59 pm

نونا كتب:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عملت مكرونة بالباشميل و طلعت حلوة الحمد لله Very Happy


احنا كمان فطرنا مكرونه بالباشميل
بس مش انا اللى عملها Very Happy

الحمدج لله انا فرحانه عشان نويت انى متفرجش ع اى مسلسل
والحمد لله ربنا يكمل باقى الايام ع هذا المنوال





مبرووووووووك و انا كمان Very Happy
خلينا نستثمر رمضان احسن Smile ..ربنا يثبتنا و يكرمنا و يعيننا على ذكره و شكره و حسن عبادته

و يلا بقى يا نونا انتى كمان اعملى المكرونة بالباشميل المرة الجاية Very Happy

دى طلعت سهلة و الله Very Happy

المهم انى اخر مرة كنت عاملاها قبل كدة كنت فى تالته ثانوى فكنت ناسية خالص Smile

snow white كتب:
كل سنه وانتم طيبين

Admin كتب:
ايه ده ، هو حمادة اللي عندك يا سنو راح فين؟


مش كان اسمه حمادة باين؟


ههههههههههههههههههههههههههه


عموما وانتي طيبة وكل سنة وانتي طيبة


وبمناسبة المكرونة بالباشاميل احنا اكلناها امبارح


واضح انه اسبوع الباشاميل


دى وجبه اساسية فى العزومات بالذات بس احنا كنا بنفطر لوحدنا
الحمد لله smillle

Kotamya2009 كتب:
عمال افتكر حاجات تخلينى اعيط
وشويه ارجع لعادتى واهزر واضحك

هو انا كده مبحسش ولا ايه
ولا انا مجنون ولا ايه



لا اببددددا دة كله من رحمة ربنا سبحانه و تعالى بينا

اننا لما بنزعل و نكتئب بيبعتلنا حاجة تفرحنا فننسى و نضحك

و دي حاجة بتدل على الفطرة السليمة اللى زى فطرة الاطفال اللى تشوفهم بيعيطوا و لما تلاعبهم يضحكوا

و الله دى مش حاجة وحشة الاطفال رمز البراءة و الفطرة السليمة و القلوب الصافيه يا ريت كل الناس تبقى زى الاطفال فى الحاجات دي


آلاء كتب:
ربنا معاك يا محمد

--------------------

البرد هيموتنى


الللللللللللللف سلامة يا حبيبتى ربنا يشفيكي و يعافيييييكى

hanzala كتب:
يااااااه ؟ ليه بس يا آلاء ؟
ألف سلامة عليكي يارب يشفيكي في أسرع وقت

بس حرصاً برضه اضربي " ديوروسيف " لأ متخافيش مش حبوب هلوسة Smile
ده مضاد حيوي جامد أوي بس خدي اللي 1 جم ده أقوى حاجة بس علشان يبقى على 12 ساعة علشان الصيام مرة في السحور و مرة في الفطار

أو
أفضل " أموكسيل " بس ده كل 8 ساعات مش عارف بقى هيتظبط ازاي في الصيام ؟

يلا المهم ربنا يشفيكي

و الاستشارة الجمعة الجاية Very Happy

هى وصلت للمضاد الحيوي

متهيالى مرة سمعت انها خطر

انا عن نفسي مبحبش الادوية مبخدهاش غير لو خلاص هموت او عشان ماما متزعلش


hanzala كتب:

النهاردة الصبح و أنا جاي من المسجد بعد الفجر .. لقيت باب العمارة مقفول
خد عند بقى كنت ممكن أخليني لحد الضهر واقف أو صايع في الشارع .. فكرت أرجع الجامع تاني لكن كانوا هيقفلوا برضه أظن

ولا كان معايا المفاتيح
و بالطبع مش هاخد موبايلي
و أكيد مش هاخد فلوس

دورت على سنترال " أتسول " عنده على مكالمة طبعاً كله قافل .. الساعة 6 الصبح مين هيفتح ؟ و رمضان كمان

مشيت شوية لقيت نت كافيه مفتوح ... قولت يمكن
دخلت لقيت 5 شباب زي الورد
قاعدين يتفرجوا على الكمبيوتر .. قولت أكيد عمرو خالد مشوفوهوش امبارح لأننا في رمضان بقى وكدة

لقيتهم مشغلين المدعو المُدَّعي : " سيد أبو حظيرة " ده
بكره جداً ... و شوفت أكرم حسني أدامي بيتكلم و مبتسمتش خالص
سبحان الله تقيل أوي عليَّ

المهم قولت أعديها علشان أعمل مكالمة
قولتلهم على الظروف و كان باين عليا التسول لأني طبعاً كنت نازل أصلي يعني مش لبس خروج
و شكلي غلبان كدة .. و هو فاكريني عايز فلوس آكل ولا حاجة
و مستغربين علشان لسة في أول اليوم في رمضان !!

المهم لما شرحتلهم قولت هيدوني موبايل حد .. قالي عايز تتكلم أرضي يعني ؟!
قولت أرضي زي بعضه لأنهم طبعاً في البيت .. والحمد لله إني عرفوا يردوا
و اتحلت ... أخيرأً cheers

من " يوميات شاب و هو راجع من الصلاة " Razz




ربنا يجازيك خير على الموقف دة

ربنا يكرمك و يباركلك اكيييد ربنا بيختبرك و ان شاء الله تكون نجحت فى الاختبار و روحت تانى النهاردة Smile


Professor كتب:
حاجات غريبة بتحصلى اليومين دول

ناس انا كنت خلاص ولا اعرفهم بقو بيكلمونى

فيه ناس مالهاش اى وجه حق فى تيسير المركب كما تريد

الا اذا اراد القبطان

هو انا مش فاهمه اوى بس الناس اللى بقت بتكلمك اكيد لان الشيطان اللى بينكم مشى و ربنا هداهم فكلموك

آلاء كتب:
هيه cheers هيه


التحويل بتاعى اتعمل وبقيت اداب المنصوره

هيه cheers هيه

مبروووك و ربنا يجعلها خير عليكي يا قمممممممر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.amrkhaled.net
hanzala
زعيم تجارى
زعيم تجارى


ذكر عدد الرسائل : 2605
العمر : 28
مكان السكن : cairo
الوظيفة : إنسان
الهواية : الوحدة العربية - إظهار كلمة الحق
السٌّمعَة : 30
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 11:22 pm

ندى كتب:


اقتباس :
هى وصلت للمضاد الحيوي

متهيالى مرة سمعت انها خطر

انا عن نفسي مبحبش الادوية مبخدهاش غير لو خلاص هموت او عشان ماما متزعلش

آه م أنا عرفت مؤخراً برضه إن المضادات والأدوية عموماً أو أي مواد كيميائية مضرة
لكني حريقة مضادات الصراحة
مش مستعد أخليني مستني كدة
بس علشان كدة مناعتي ضعيفة و أي عطسة جنبي بتضيعني و يجيلي برد
لكن مؤخراً برضه بقيت بحاول أستحمل
و أقضيها طبيعي
أعشاب بس مش نصب كلام سليم
و حاجات طبيعيبة و مشروبات و ( ورق جوافة Very Happy ) و هكذا يعني الحمد لله
ربنا يشفي كل مريض إن شاء الله


اقتباس :
ربنا يجازيك خير على الموقف دة
و إياكم إن شاء الله

اقتباس :
ربنا يكرمك و يباركلك اكيييد ربنا بيختبرك و ان شاء الله تكون نجحت فى الاختبار و روحت تانى النهاردة Smile

و يكرمك يارب .. والله أنا مش بحب أحكي الحاجات دي علشان بخاف من الرياء لكن فيه مواقف لازم تتحكي
و أنا بحب أحكي الملابسات وانتوا اخواتي بحب أفضفض شوية معاكوا برضه
الواحد مفروض يستفيد من كل اللي حواليه
بس الحمد لله العبد لله مواظب من أول رمضان و ناوي على أعمال و طاعات عمري م عملتها كدة و يارب أستمر عليها
طول رمضان و بعدها و يارب يثبتني فعلاً
و اللهم يا مقلب القلوب ثبت قلبي على دينك يارب
الحمد لله عاهدت ربنا مفيش شئ هيمنعني عن تكبيرة الإحرام .. رغم إني من 3 أيام في أول رمضان لحد دلوقتي منمتش غير 10 ساعات مثلاً
و الموقف بتاع التجنيد ده ضربلي النوم لأني بنام في الفترة دي بين الفجر و الضهر علشان بليل مفيش طبعاً
معلش .. رغيت تاني Very Happy

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hypothetical-world.blogspot.com
hanzala
زعيم تجارى
زعيم تجارى


ذكر عدد الرسائل : 2605
العمر : 28
مكان السكن : cairo
الوظيفة : إنسان
الهواية : الوحدة العربية - إظهار كلمة الحق
السٌّمعَة : 30
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الإثنين أغسطس 24, 2009 11:23 pm

و مبروك يا آلاء و إن شاء الله يكون ده الخير ليكي
ربنا يوفقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hypothetical-world.blogspot.com
نونا
تجارى شغال
تجارى شغال


انثى عدد الرسائل : 805
العمر : 26
مكان السكن : كلية تجاره
الوظيفة : رئيسة جامعة القاهره مستقبلآ
الهواية : سماع الراديو(اناوالنجوم وهواك)
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 02/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 1:39 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


مبروك يا الاء يالا بقى شدى حيلك ورينا الهمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة القدس
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 6137
العمر : 26
مكان السكن : عفوك ربى..
الوظيفة : ماشية على أول الطريق ....
الهواية : أستغفرك ربى وأتوب إليك..
السٌّمعَة : 64
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 3:31 am

وحشتونى والله ووحشنى الرغى معاكم Very Happy

بس ايه حكايه المضادات الحيويه اللى غلط دى؟؟

انا من وانا فى تانيه ابتدائى وانا بيجيلى دور برد بينيمنى فى السرير حوالى اسبوع كده

ولازم لازم اخد مضاد حيوى

ده انا بقيت بشتريه احتياطى وبزعل لما اغيره Very Happy

فلوموكس 250وانا صغيره

فلوموكس500لما كبرت ده انا وهو اصدقاء تقولى غلط يا بنتى

ده انا خلصت الشريط لوحدى الاسبوع اللى فات غير الدوا تانى اللى معاه ودوا كده باب جاباه

كان زمانى مت بقى لو كان غلط Very Happy



المهم بتشوفوا قصص القرآن رووووووووووعه ربنا يعزه يارب ويثبته

وشوفتوه حلقه امبارح كانت بتتكلم عن الظلم انا فرحت انه اتكلم عنه

كنت حاسه انه بيكلمنى وبيصبرنى بكلامه وكمان فرحت لانه قال للمظلوم اوع تخاف

تدافع عن حقك ويبقى ظلم وذل والحمد لله انى مازلتش نفسى الحمد لله

بجد الحلقه دى نعمه من ربنا عليا الحمد لله

وكان بيتكلم عن الصبر ياااااااااااااه مكنش عمل الحلقه دى من شهرين كده



الحمد لله الحمد لله الحمد لله اللهم لك الحمد


اللهم ارحمنا إنك بنا راحم




انا كده استريحت لما رجعت ارغى تانى Very Happy

_________________
كانت لى هُنا ذكريات سأشتـاق لـهـا كثيراً و لن أنســاها أبـداً ما حييت..
ما بين كل صفحة وأخرى بصمة لى,, أراها ما بين حزن وسرور,,أو عزاء وفرح ..
أرجــو ألاَّ تذكـــرونى إلا بالـــــخيــــــر ..(عاشــقــة تراب الــقدس)
ولا تنســونى من صــالح دعـــائــكم فأنا فى أشـــد الحــاجة إليـــه..

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 7:02 am

نوووودي فينك يا جميل
و الله يسلمك و الله يبارك فيكي يا حبيبتي
‏-‏------
ايه يا حنظله انت عاوز تموتني بالادويه دي ولا ايه؟
‏-‏-----
احساس جديد مع البرد اللئيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hanzala
زعيم تجارى
زعيم تجارى


ذكر عدد الرسائل : 2605
العمر : 28
مكان السكن : cairo
الوظيفة : إنسان
الهواية : الوحدة العربية - إظهار كلمة الحق
السٌّمعَة : 30
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 1:02 pm

فداءً لتراب القدس كتب:

وحشتونى والله ووحشنى الرغى معاكم Very Happy

بس ايه حكايه المضادات الحيويه اللى غلط دى؟؟

انا من وانا فى تانيه ابتدائى وانا بيجيلى دور برد بينيمنى فى السرير حوالى اسبوع كده
والله لسة عاطس دلوقتي أول م شوفت ردك و أنا بكتب الرد Very Happy
شكلي اتعديت من آلاء أهو بعد م رديت عليها

ولازم لازم اخد مضاد حيوى

ده انا بقيت بشتريه احتياطى وبزعل لما اغيره Very Happy

فلوموكس 250وانا صغيره

فلوموكس500لما كبرت ده انا وهو اصدقاء تقولى غلط يا بنتى
آه فلوموكس ده برضه صديق قديم.. هو و أموكسيل

ده انا خلصت الشريط لوحدى الاسبوع اللى فات غير الدوا تانى اللى معاه ودوا كده باب جاباه

كان زمانى مت بقى لو كان غلط Very Happy
هو غلط جداً على فكرة و سمعت إنه بعد الشر بيكسر خلايا الدم من كتره
ده مجرد تخويف بس علشان متحفيش في الحاجات دي يعني مش للتبشير و لا حاجة
ربنا يشفي كل مريض


المهم بتشوفوا قصص القرآن رووووووووووعه ربنا يعزه يارب ويثبته
آه الصراحة . هو حلو .. لكن لسة مدخلش في الغويط فمش حاسه أوي
لكني كنت بحب الجزء اللي فات أكتر لما كان بيفسر الآيات نفسها
لكن دلوقتي بيتكلم عن وقائع .. آه هي طريقة كويسة بس الكروما كي دي مبوظة الدنيا وحاسس إني بتفرج على بكار Rolling Eyes
وشوفتوه حلقه امبارح كانت بتتكلم عن الظلم انا فرحت انه اتكلم عنه

كنت حاسه انه بيكلمنى وبيصبرنى بكلامه وكمان فرحت لانه قال للمظلوم اوع تخاف

تدافع عن حقك ويبقى ظلم وذل والحمد لله انى مازلتش نفسى الحمد لله
آه .. الحديث اللي قاله ده مهم أوي بتاع لو خفت إنك تقول لظالم إنت ظالم
لازم نتناقش في الموضوع ده قريب إن شاء الله

بجد الحلقه دى نعمه من ربنا عليا الحمد لله

وكان بيتكلم عن الصبر ياااااااااااااه مكنش عمل الحلقه دى من شهرين كده



الحمد لله الحمد لله الحمد لله اللهم لك الحمد
الحمد لله

اللهم ارحمنا إنك بنا راحم




انا كده استريحت لما رجعت ارغى تانى Very Happy
طب كويس .. عيادة الدكتور النفساني للكوميرساويين ترحب بكم Very Happy

آلاء كتب:


‏-‏------
ايه يا حنظله انت عاوز تموتني بالادويه دي ولا ايه؟
بعد الشر و أنا أقدر
و الله أنا بس كنت عايزك تخفي بسرعة لأني مجرب
لكن هو تعود طالما انتي متعوده على عدم الأدوية يبقى براحتك و طبعاً ده أفضلك
زي ندى كدة بتخاف من الأدوية و فاكرة لما بقولها خدي أعشاب مش راضية وفاكراني عايز أأذيها مثلاً
أو بتخاف تجرب حاجات جديدة رغم إنها مفيدة جداً لأنها أعشاب طبيعية
المهم ربنا يشفكيوا
‏-‏-----
احساس جديد مع البرد اللئيم
هههههه حلوة الجملة دي
ربنا يشفيكي أقولك
اقعدي جنب فداء لما يجيلها برد ( مش بفول يعني ) لكن تعديكي من الأدوية علشان تخفي من غير م انتي تاخديها
Cool
طريقة لئيمة برضه علشان تخفي
و على رأي المثل قبل م البرد يهجم عليكي اهجمي عليه Very Happy


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hypothetical-world.blogspot.com
نونا
تجارى شغال
تجارى شغال


انثى عدد الرسائل : 805
العمر : 26
مكان السكن : كلية تجاره
الوظيفة : رئيسة جامعة القاهره مستقبلآ
الهواية : سماع الراديو(اناوالنجوم وهواك)
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 02/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 1:36 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة


خفى من الادويه شويه ياالاء مش من حلاوتها يعنى


احساس جديد مع البرد اللئيم

عندك حق والله يا الاء البرد دا فظيع

من بعد الفطار لحد السحور كويسه يادوب اصلى الفجر
والبرد يشتغل فطبعآ ماينفعش اشرب ليمون او اخد اى علاج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 5:03 pm

الف سلامة عليكي يا آلاء انتي وفداء


ومبرووووووووووووووووووك يا آلاء



وبالنسبة للموقف بتاع سمير


يا عم ده انت كده في السليم


انا بقي مرة روحت انا واخويا نلعب كورة وما فيش حد في الشقة ونسينا المفتاح


لما رجعنا خليت اخويا يطلع علي مواسير المجاري ويدخل من شباك الحمام ويفتح الشقة



ولا اجدعها حرامي


بس اييييييييييييييه ، اوعي المغامرات ، طبعا مغامرات مقرفة

خصوصا ان السكة طويلة لأن المبني عندنا عالي



يللا الحمد لله



انا بقي عايز اقوووووووووووووووووول


زي ما قولت قبل كده ، عمر ما حد هيتخيل حياته هتمشي ازاي

خصوصا في الفترة دي

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 6:01 pm

بجد ربنا يستر

انا خايف اقوم من النوم الاقى حد نايم جنبى وعيال بتجرى حواليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 6:11 pm

انا مهما قولت بجد مش مصدق اللي انا هأقوله



انا عايز حد يجيبلي غرفة انعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش


انا فقدت الوعي خلااااااااااااااااااااااااااااااااص


الحمد لله الحمد لله الحمد لله


اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
Kotamya2009
زعيم تجارى
زعيم تجارى


ذكر عدد الرسائل : 2248
العمر : 28
مكان السكن : سواااااااح
الوظيفة : طالب 3ج
السٌّمعَة : 20
تاريخ التسجيل : 29/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 6:39 pm

لا حول ولا قوه الا بالله

العيال اتجننت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 6:47 pm

ما هو اللى ما يعرفش يقول ......

ههههههههههههههههههههههههه

وهما مايعرفوش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Kotamya2009
زعيم تجارى
زعيم تجارى


ذكر عدد الرسائل : 2248
العمر : 28
مكان السكن : سواااااااح
الوظيفة : طالب 3ج
السٌّمعَة : 20
تاريخ التسجيل : 29/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول اللى فى نفسك   الثلاثاء أغسطس 25, 2009 6:55 pm

(عدس) قول يبنى متتكسفش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قول اللى فى نفسك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 40انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 21 ... 40  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى commerce :: المنتدى الترفيهي :: لعب-
انتقل الى: