منتدى commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي



 
اليوميةالرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 11:17 pm

ههههههههههههههههههههههه

متخافشى انا اسألتى اصلا بتبقى بسيطه جداااااااا

خد جرعه بسيطه جدااا اهه

سؤال بسأله لكل اللى يدخل هنا

باختصار تقول رأيك فى الكلمات دى


الحب
الفراق

الشمس

القمر
النجوم
البحر

النيل

الوداع

الموت

الثانويه العاميه

الجامعه

القلعه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الهرم



------------------

سؤال من نوع تانى

اكتر حاجه بتدايقك فى مصطفى بروف (بما انه انتيمك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] )

اول ما تيحى سيره الثانويه العامه ايه اول حاجه بتفتكرها

طفولتك كانت سعيده ؟

دى جرعه بسيطه جدااااااااااااااا

رجعالك تانى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 11:41 pm

آلاء كتب:
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
متخافشى انا اسألتى اصلا بتبقى بسيطه جداااااااا
وده شئ يضايقني ، انا بحب الاسئلة الرخمة ، عايز عصر وغسل
خد جرعه بسيطه جدااا اهه
هاتي ، بس اتوصي بقي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
سؤال بسأله لكل اللى يدخل هنا

باختصار تقول رأيك فى الكلمات دى
ما تقلقيش باختصار زي ما اتفقنا ، بمنتهي البلاغة

الحب
حياتي
الفراق
موتي
الشمس
من أعدائي
القمر
حبيبي
النجوم
عشقي اللي مسيطر علي كياني

البحر
عدوي الخفي ، وصديق أصدقائي ، وغرام توأمي
النيل
صاحبي وذاكرتي ولسه كنت عنده امبارح بأكلمه بيني وبينه
الوداع
يبقي ابن خالة الفراق بس من ام تانية
الموت
مش عارف أوصفه ، بس هو ألد أعدائي
الثانويه العاميه
عنق البالونة ، يا يطير البالونة ، يا يخرج صوت منها ، يا يحافظ علي الهوا اللي فيها
الجامعه
زي ما قال عمو يوسف وهبي ، الدنيا مسرح كبير ، فالجامعة برضه مسرح كبير
القلعه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بيت أعظم 3 قادة في تاريخ العرب
الهرم
للاسف رمز مصر


------------------

سؤال من نوع تانى
اه سؤال لولبي يعني علي رأي المعلم بوحة ههههههههههههههههههههه
اكتر حاجه بتدايقك فى مصطفى بروف (بما انه انتيمك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] )
ايوة كده ، دخلنا في الاسئلة اللي تودي في داهية
بروف بقي اكتر حاجة بتضايقني فيه ، ساعات كتير ما بيساعدنيش ( شوفي بقي البلاغة بدون ترجمة )
اول ما تيحى سيره الثانويه العامه ايه اول حاجه بتفتكرها
البنتين اللي حبيتهم والتاريخ والفلسفة وبعض المدرسين والمواقف
طفولتك كانت سعيده ؟
أهلي بيقولوا اه وانا نوعا ما بقول اه
بس في الاغلب شايف انه لأ
بس كنت محظوظ جدا ما أنكرش
دى جرعه بسيطه جدااااااااااااااا
انتي بتسمي الكلمتين دول جرعة
اتفرجي علي اسئلتي للمتهمين في اول المحضر ده
رجعالك تانى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ما احنا اتفقنا

تعالي كل يوم ههههههههههههههههههههههههههه

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الأربعاء نوفمبر 04, 2009 12:29 am

حبيب هارتى

ههههههههههههههههههههههه

انا طبعا مش هاسأل لانى عارف كل حاجة

انا هاسيب الناس تعرفك اكتر من الاسئلة

لكن ليا سؤال واحد

ناوي على ايه ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الأربعاء نوفمبر 04, 2009 5:30 pm

Professor كتب:
حبيب هارتى
حبيبي يا عم ابراهيم
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
انا طبعا مش هاسأل لانى عارف كل حاجة
أشك
انا هاسيب الناس تعرفك اكتر من الاسئلة
أشك برضه
لكن ليا سؤال واحد
وليه تسأل سؤال واحد ، مش يمكن الواحد ده مش عايزك تسأل سؤاله لوووووووووووووووول [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ناوي على ايه ؟؟
زي ما قالك حسن يوسف في فيلم الزواج علي الطريقة الحديثة

ناوي اسيب النوم واصحصح ، بعد ما نمت ليالي طويلة ، كل ما أشوف قمورة جميلة ، أعمل فيها حبيب وأتلحلح
مرة اتنهد ، مرة أصفر ، واعمل ان فيها بفكر............


قال ناوي علي ايه قال

سؤالك مبهم يا سيد ، وضح لهيئة المحكمة ايه اللي تقصده يا أستاذ سرحان

ولو اني فاهم تقصد ايه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الأربعاء نوفمبر 04, 2009 7:19 pm

طالما فاهم يبقى انا هاسيبك ترد

وكمان عيب عليك لما تقول أشك

امال انتيم ايه وبتاع ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الأربعاء نوفمبر 04, 2009 8:22 pm

وايه يعني انتيم؟؟


انا واخد تعهد علي نفسي ان ما حدش هيعرفني الي اقصي درجة الا المدام ان شاء الله



وبعدين خلي سؤالك محدد بحاجة ، او حتي كذا حاجة وانا اجاوب فوووووووووووورا

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الأربعاء نوفمبر 04, 2009 9:54 pm

والله انا مش بحب الكلمة ديه اصلا

يبقى ربنا يكون فى عونها ديه ربنا هايدخلها الجنة ان شاء الله

احنا هنعتبرها من الشهداء هههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الخميس نوفمبر 05, 2009 1:24 am

ههههههههههههههههههههههههههههه انا اعتبرها ملكة

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
Professor
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 10242
العمر : 28
مكان السكن : القلعة
الوظيفة : شغاااااااااااااااااال
الهواية : الكورة طبعا
السٌّمعَة : 27
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الخميس نوفمبر 05, 2009 2:01 am

يا خوفى يا بدران
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الخميس نوفمبر 05, 2009 2:19 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الخميس نوفمبر 05, 2009 2:34 am

شويه اسأله تانيه

انا على فكره كنت اقصد بالهرم كمنطقه والقلعه كمان

الاسئله المعتاده بقى


احسن ممثل مصرى قديم وجديد

احسن ممثله مصريه قديمه وجديده

احسن ممثل اجنبى

احسن ممثله اجنبيه

احسن مسلسل عربى

احسن مسلسل اجنبى

احسن فيلم عربى

احسن فيلم اجنبى

احسن برنامج

احسن مقدم ومقدمه برامج

احسن قناه عربيه و اجنبيه



-------------------------

السؤال اللى هتجاوب عليه يعنى هتجاوب عليه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

قول نصيحه او رأيك فى الاعضاء دى


آلاء (انا ) [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مصطفى بروف

مصطفى فريندس

محمد14

admin(عاوزه رأيك فيه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ؟)

محمد مجدى

كوتومايه

شاتو

مصطفى

ندى

زمزم

سنو

زهره القدس

مى مجدى

مها

هدهد

بسبوسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الخميس نوفمبر 05, 2009 6:09 pm

آلاء كتب:
شويه اسأله تانيه
اولا اولا حرام علشان انا كتبت كلام كتير وضاع
انا على فكره كنت اقصد بالهرم كمنطقه والقلعه كمان
الهرم منطقة خنيقة اوي وزحمة جدا ومش بحبها
القلعة دي منطقة غريبة جدا وعندي مقدرة اني أخليها أحسن منطقة في العالم
الاسئله المعتاده بقى
تقليدي بقي

احسن ممثل مصرى قديم وجديد
أحمد زكي
كريم عبد العزيز
احسن ممثله مصريه قديمه وجديده
عبلة كامل
حنان ترك
احسن ممثل اجنبى
شون كونري
احسن ممثله اجنبيه
معرفش بس تقريبا جينيفر انيستون
احسن مسلسل عربى
كتير طبعا بس ممكن اقول يوميات ونيس
احسن مسلسل اجنبى
بريزون بريك
احسن فيلم عربى
الناصر صلاح الدين
احسن فيلم اجنبى
بريف هارت
احسن برنامج
مممممممممممم ممكن اقول القاهرة اليوم او بالمصري الفصيح علي اون تي في
احسن مقدم ومقدمه برامج
احسن مقدم برنامج اي حد اسمه عمرو
أديب والليقي وخالد
أحسن مقدمة بقي
لميس الحديدي وكان زمان مني الشاذلي
احسن قناه عربيه و اجنبيه
أحسن قناة عربية الحياة

أجنبية ممكن نقول مممممممممممم القناة الفرنسية تي في 5


-------------------------

السؤال اللى هتجاوب عليه يعنى هتجاوب عليه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ايه الثقة دي ، انتي ليكي حد في مديرية أمن القاهرة هههههههههههههههههههههههه
قول نصيحه او رأيك فى الاعضاء دى
ما هو تحددي يا نصيحة يا رأي

انا عموما هأقول نصيحة

آلاء (انا ) [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
هتكوني حد مهم في مصر ، بس اعرفي ازاي هتكوني كده لو عايزة
مصطفى بروف
استغل اي فرصة للتغيير من نفسك
مصطفى فريندس
ما تفضلش العزلة ، انت ما اتولدتش عندك 40 سنة
محمد14
اهتم بحاجات معينة وركز بدل ما تلاقي نفسك ما عملتش حاجة
admin(عاوزه رأيك فيه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ؟)
رأيي فيه حد عارف عيوبه قبل مميزاته وما بيتكسفش يقولها لأي حد بس ما بيقولهاش الا اللي دماغه بتعجبه
محمد مجدى
حاول تزود ثقتك سواء في نفسك او اللي حواليك
كوتومايه
تقدر تكون حد الناس كلها بتتكلم عنه وعن مكانته ، بس اعرف طريقك فين وامشي فيه وما ترجعش خطوة
شاتو
راجع نفسك
مصطفى
اوعي تخلي حماسك يقل او ياخدك في اتجاه واحد ، عيش الحياة وانت ماسك كل خيوطها
ندى
البسي نضارة اي حد ممكن ينصحك وشوفي هو بينصحك بناءا علي ايه ( ما ينفعش تلبسي عين حد هههههههههههه )
زمزم
فيه حاجات لازم تستمري فيها وتزودي من شغلك فيها وفيه حاجات لازم تراجعي نفسك فيها
سنو
الشئ اللي يزيد عن حده ينقلب لضده ، بلاش الافراط في الحساسية والطيبة ، حاولي تكوني شخصية قوية
زهره القدس
هتكوني خير مثال للمثل اللي بيقول ، وراء كل عظيم امرأة
مى مجدى
اعرفي ايه الصح وامشي ورا احساسك ، وما تخليش حد مهما كان يغيرك او يحدد حياتك ومستقبلك
مها
القبطان العظيم يحاول بكل الطرق يصلح السفينة لو لقاها بتغرق مش يسيبها ويركب سفينة سليمة
هدهد
زوجة وأم مصرية نادرة في الزمن ده ومثال ناجح لكل الزوجات والامهات
بسبوسه
عيشي حياتك ، لأنها بتتعاش مرة واحدة


اولا نصيحتي للناس طالعة من جوايا ، فما حدش يستغرب او يزعل

خصوصا ان فيها نصايح من احساسي مش شرط تكون من واقع حصل

ثانيا الاسئلة دي فقرية


انا بقالي 5 ساعات باجاوب فيها

والاجابة الاولي كانت مليانة رغي ، بس حظك بقي اتمسحت بطريقة غريبة

ما علينا

يللا تعالي كل يوم وبعدين عايزين اسئلة جامدة بقي


كل ده لعب لسه

عايزين نفخ ونصب فخ

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الجمعة نوفمبر 06, 2009 3:24 pm

اولا ردودك على الاسئله عجبتنى جداااااااااا

ثانيا

ليه ما قولتش من البرامج المفضله العاشره مساء

و عجبتنى اوى هتكونى حد مهم فى مصر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ياااااااااااااارب



حكايه بقى انك عاوز اسئله كده [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

فى اسئله كده بس خايفه اسألها

علشان هى من مواضيع احنا قفلناها ومش عاوزه نفتحها تانى هل فهمت ماذا اقصد [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mohamed Magdy
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 4014
العمر : 27
مكان السكن : Giza
الوظيفة : طالب علم
الهواية : القراءة،كرة القدم والرسم
السٌّمعَة : 40
تاريخ التسجيل : 10/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الجمعة نوفمبر 06, 2009 3:36 pm

hazak en el computer still only write in english

but today i'll try to write some good question in arabic speacially for you from another device isA

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الجمعة نوفمبر 06, 2009 7:17 pm

آلاء كتب:
اولا ردودك على الاسئله عجبتنى جداااااااااا
أي خدمة مش قولتلك تعالي كل يوم

بس بجد انتي وفداء بدأتم تستفزوني

هي قالت انها ما توقعتش الكلام ده مني ، وما قالتليش ليه

وانتي بتقولي ان ردودي عجبتك اوي ، المفروض برضه تقولي ليه

هنفضل لحد امتي نعلمكم
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] هههههههههههههههههههههههههه
ثانيا
ثانيا كمان ، ايه الرغي والطمع ده [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ليه ما قولتش من البرامج المفضله العاشره مساء
دي قصة طويلة ، ( هأعملك زي فيلم اونكل زيزو حبيبي ، ولحد ما يبدأ الماتش هأحكيلكم حكاية الدرفيل ههههههههههههههههههه )
بصي يا ستي
مرة من سنتين او اكتر كنت قاعد كالعادة بأتابع البرنامج لأني كنت بحبه اوي

وقاعد سايب المذاكرة وكانت ايام امتحانات واصلا كالعادة انا ما بذاكرش

والحلقة كان فيها اتنين بيتخانقوا مع بعض
ده يغلط في ده وده يغلط في ده وده يمسكه من ايده وده يمسكه من ايده
وصوتهم عمال يعلي ويزعقوا لبعض
وده يقوله انت وانت ، وده يقوله انت وانت
وانا عمال اضحك وقولت هيضربوا بعض ويضربوا في مني الشاذلي
لقيت الخناقة بتزيد وانا قاعد بتفرج علي كرسي لازق في الشاشة والتلفزيون من الجنب
روحت قعدت أهزر مع نفسي وقومت احوش بينهم بايدي كده عالشاشة علشان كانوا قاعدين جنب بعض

فضلوا يتخانقوا ويعلوا في صوتهم وانا اقولهم صلوا عالنبي واهزر

ومرة واحدة لقيت التلفزيون بووووووووووووووم انفجر وطلعت منه نار ودخان من ورا وباظ التلفزيون ساعتها وقعد شهر بايظ او اكتر

من ساعتها ما تابعتش البرنامج لأني اتضايقت من الخضة والتلفزيون الصراحة ههههههههههههههههههههههه
بس مت علي روحي من الضحك الصراحة ، حسيت اني بأحوش في خناقة واخدت بوكس في وشي ههههههههههههههههههههه

لكن السبب الجد بقي ورا اني ما بتفرجش عليه

علشان مني الشاذلي بقت كأغلب الاعلاميين ، مصلحجية وما بقيتش احبها من ساعة ما سجلت مع بوش

ايه اللي يخليها تروح تسجل معاه؟؟ طبعا انا رأيي في التسجيل ده كبير وكفاية رغي بقي ههههههههههههههههههه

و عجبتنى اوى هتكونى حد مهم فى مصر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
أي خدمة ، حوليلي ربع جنيه بقي علي حسابي في البنك هههههههههههههههههههه
ياااااااااااااارب
لكل مجتهد نصيب


حكايه بقى انك عاوز اسئله كده [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اه ياريت وحياة خالي حسن اللي مات مأرفص من الجوع هههههههههههههههههههههه
فى اسئله كده بس خايفه اسألها
لا ما تخافيش ، الا لو الاسئلة تتعلق بحيوانات مفترسة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
علشان هى من مواضيع احنا قفلناها ومش عاوزه نفتحها تانى هل فهمت ماذا اقصد [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ؟؟؟؟
بالطبع يا سيدتي لقد أدركت ما تقصدين ، ولذلك اقولك لكي سيري علي بركة الله ولا تقلقي والله الموفق والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Mohamed Magdy كتب:
hazak en el computer still only write in english
لا يا عم مش حظي ، انت اللي ما بتسمعش الكلام ، قولتلك اظبطك ما رضيتش ، انت حر
but today i'll try to write some good question in arabic speacially for you from another device isA

هنشوف ووعد الحر دين عليه ، ولو ما نفذتش هتعزمنا عند شيخ العرب بقي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] دي تدبيسة علي فكرة

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   الجمعة نوفمبر 06, 2009 7:58 pm

اقتباس :
ومرة واحدة لقيت التلفزيون بووووووووووووووم انفجر وطلعت منه نار ودخان من ورا وباظ التلفزيون ساعتها وقعد شهر بايظ او اكتر

من ساعتها ما تابعتش البرنامج لأني اتضايقت من الخضة والتلفزيون الصراحة ههههههههههههههههههههههه
بس مت علي روحي من الضحك الصراحة ، حسيت اني بأحوش في خناقة واخدت بوكس في وشي ههههههههههههههههههههه



هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه ده

انت بتحصل معاك مواقف غريبه و عجيبه




اقتباس :
علشان مني الشاذلي بقت كأغلب الاعلاميين ، مصلحجية وما بقيتش احبها من ساعة ما سجلت مع بوش

لا على فكره هى كانت فى برنامج كرسى المزيع اكيد عارفه

وكان المحاور ليها محمد صبحى كانت حلقه جامده موووت

و سألها عملتى ايه وليه سجلتى معاه وكده

و قالت انها ما كانتش موافقه فى الاول

بس راحت علشان تعرف

الراجل ده ايه يعنى شخصيته و علشان كانت عاوزه تقوله ان

ناس كتيييييييييييييييييييييير اوووووووووووووى بتكره

وقالت كلام كتير كده

على فكره الحلقه دى كانت جميييييله جدااااااااااااااا

و انا حبيتها اكتر ساعتها لانها طلعت شخصيه جميله اوى

و من خلال الاسئله التانيه اللى هو سألهالها بتدل انها مش مصلحجيه خالص


اقتباس :
بالطبع يا سيدتي لقد أدركت ما تقصدين ، ولذلك اقولك لكي سيري علي بركة الله ولا تقلقي والله الموفق والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

سيدتى هههههههههههههههههههه

انت فظيع

ماشى بس شويه كده بقى علشان اظبطهم فى دماغى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   السبت نوفمبر 07, 2009 2:25 am

آلاء كتب:
اقتباس :
ومرة واحدة لقيت التلفزيون بووووووووووووووم انفجر وطلعت منه نار ودخان من ورا وباظ التلفزيون ساعتها وقعد شهر بايظ او اكتر

من ساعتها ما تابعتش البرنامج لأني اتضايقت من الخضة والتلفزيون الصراحة ههههههههههههههههههههههه
بس مت علي روحي من الضحك الصراحة ، حسيت اني بأحوش في خناقة واخدت بوكس في وشي ههههههههههههههههههههه



هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه ده

انت بتحصل معاك مواقف غريبه و عجيبه

علي فكرة انا بيحصل معايا مواقف أغرب من العجب بجد واحلي وقت بأقضيه مع نفسي لأنه بيبقي قمة في الكوميديا

ولا اجدعها فيلم كوميدي ، وكمان كتير صحابي بيحبوا يقضوا معايا وقت علشان الكوميديا اللي بتحصل خصوصا في الحركات زي لعب الكورة مثلا

وعموما اي موقف بيحصلي انا مش بألف فيه ولا بأزود عليه علشان يزيد كوميديته ، ده هو اصلا بيبقي كوميدي اكتر من اللي بأقوله

ربنا يديم عليا كومديتي ههههههههههههههههههههههه


اقتباس :
علشان مني الشاذلي بقت كأغلب الاعلاميين ، مصلحجية وما بقيتش احبها من ساعة ما سجلت مع بوش

لا على فكره هى كانت فى برنامج كرسى المزيع اكيد عارفه

وكان المحاور ليها محمد صبحى كانت حلقه جامده موووت

و سألها عملتى ايه وليه سجلتى معاه وكده

و قالت انها ما كانتش موافقه فى الاول

بس راحت علشان تعرف

الراجل ده ايه يعنى شخصيته و علشان كانت عاوزه تقوله ان

ناس كتيييييييييييييييييييييير اوووووووووووووى بتكره

وقالت كلام كتير كده

على فكره الحلقه دى كانت جميييييله جدااااااااااااااا

و انا حبيتها اكتر ساعتها لانها طلعت شخصيه جميله اوى

و من خلال الاسئله التانيه اللى هو سألهالها بتدل انها مش مصلحجيه خالص

انا طبعا بأعشق محمد صبحي

بس ما شوفتش البرنامج ده خالص وما حاولتش انزل الحلقات بتاعت صبحي عليه مش عارف ليه

بس كده شكلي هأنزلها

ممكن ساعتها احكم عليه

بس برضه مع احترامي مهما قالت مني الشاذلي مش هأقتنع علشان ما فيش حاجة تجبرها تسافر وتعمل معاه حوار تلفزيوني

والحوار التلفزيوني ده الاسئلة فيه مختارة من البيت الابيض ومتحدد الوقت وايه اللي يتقال وايه اللي ما يتقالش

وده أكبر مثال علي الديمقراطية الزائفة اللي بتنادي بيها امريكا واللي مني الشاذلي قبلت بيها وعملتلها دعايا كمان

بالاضافة الي انها حطت ايدها في ايد سفاح

ايه الفرق بينها وبين منتظر الزيدي؟؟

اسألي نفسك السؤال ده وانتي تعرفي معايا حق ولا لأ مهما هي قالت وعموما هأتفرج برضه عالحلقة دي


اقتباس :
بالطبع يا سيدتي لقد أدركت ما تقصدين ، ولذلك اقولك لكي سيري علي بركة الله ولا تقلقي والله الموفق والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

سيدتى هههههههههههههههههههه

انت فظيع
فظيع

والله حرام بقي بجد عليكي ، يعني فظيع وقبل كده حوار ردودي عجبتك وكمان فداء

طيب قوليلي ايه اللي مفظعني ولا ايه اللي عجبك ولا في ايه ، المفروض المحضر ده تحللوني فيه وتحاولوا توقعوني في الغلط وتشوفوا لو انا متناقض في حاجة تمسكوها عليا

وكده يعني تحليل شامل بقي

يللا قوليلي ليه فظيع وليه ردودي عجبتك وبرضه شوفي فداء خليها تدخل تقول
ماشى بس شويه كده بقى علشان اظبطهم فى دماغى

فيه كوافير محجبات علي اول الشارع [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ههههههههههههههههههههه بتفكريني بواحدة

كان جه عليا ايام التفكير في حاجة معينة واكل دماغي

جيت قولتلها مش قادر خلاص الصداع هيفرتك راسي فيه حاجة في دماغي مش سايباني بقالها يومين

قالتلي طب خلي طنط تفليك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه كل ما افتكر الموقف ده اموت من الضحك

بس بجد احيكي واشكرك علي انك الوحيدة اللي اهتميتي بالمحضر

ثانك يو بنك مصر علي رأي ابو العربي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


اه قبل ما انسي


تعالي كل يوم بقي ههههههههههههههههههههههههه

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   السبت نوفمبر 07, 2009 2:38 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بقولك ايه انت رغااى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اصل انا بكره الكلام كتير علشان كده تلاقينى بكتب حجات بسيطه

و بكتبها على الطرف مش لاخر السطر

لانى بكره الكتابه الكتير


---------------------

امتى كان اوحش يوم فى حياتك

امتى كان احلى يوم فى حياتك

امتى قلت انا خلاص كده هفضل طول عمرى حزين من جوايا

امتى قلت انا انا مش عاوز ارجع البيت تانى (افكار شيطانيه )

----------------------

بص متقولش كده على منى لانى بحبها و بحترمها جدااا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

انا بقى اللى عجبنى فى ردودك

انك مش بترد لا ده انت بتحكى يا هشام

ده بيدل انك صبور تقريبا يعنى

وكمان وانت بتقول النصايح

جميله اوى على فكره

يعنى كل نصيحه اقراها تعجبنى اكتر من اللى قبلها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   السبت نوفمبر 07, 2009 2:40 am

انا هكتب مشاركه ومشاركه

علشان بخاف اكتب كتير وما يوصلش خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   السبت نوفمبر 07, 2009 2:52 am

آلاء كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بقولك ايه انت رغااى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
يللا الشهود زادوا واحد
اصل انا بكره الكلام كتير علشان كده تلاقينى بكتب حجات بسيطه
انا ما بتكلمش كتير مع اي حد ولا في اي وقت
ودليل احترامي واعتزازي باللي قدامي لما اتكلم معاه كتير ، ودليل اني مش طايقه لما اسكت
و بكتبها على الطرف مش لاخر السطر

لانى بكره الكتابه الكتير
انا كمان وبكرة برضه القراية اكتر


---------------------

امتى كان اوحش يوم فى حياتك
ممكن اقول لما جدتي الله يرحمها توفت
امتى كان احلى يوم فى حياتك
اي يوم بأقضيه مع توأمي
امتى قلت انا خلاص كده هفضل طول عمرى حزين من جوايا
لما ما وصلتش للي بحبها في سنة تالتة كلية
امتى قلت انا انا مش عاوز ارجع البيت تانى (افكار شيطانيه )
ساعة نتيجة اول تيرم في الكلية
----------------------

بص متقولش كده على منى لانى بحبها و بحترمها جدااا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية
انا بقى اللى عجبنى فى ردودك

انك مش بترد لا ده انت بتحكى يا هشام
طيب منين عاجبك ومنين بتنتقديه؟
ده بيدل انك صبور تقريبا يعنى
الناس كلها بتقول عليا اني صبور والمادة الخام للبرود
وكمان وانت بتقول النصايح

جميله اوى على فكره
انا برضه عجباني اوي وبحب كل شوية افتح الموضوع واقراها
يعنى كل نصيحه اقراها تعجبنى اكتر من اللى قبلها

يا رب يوفقنا كلنا وننصح بعض وننفذ النصايح دي

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   السبت نوفمبر 07, 2009 2:57 am

آلاء كتب:
انا هكتب مشاركه ومشاركه

علشان بخاف اكتب كتير وما يوصلش خالص



البطيخة
؟؟

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   السبت نوفمبر 07, 2009 3:05 am

اقتباس :
طيب منين عاجبك ومنين بتنتقديه؟

الانتقاد هو المعنى التانى للاعجاب

----------------------------

اقتباس :
لما ما وصلتش للي بحبها في سنة تالتة كلية

ولسه حزين فعلا من جواك زى ما قولت يومها ولا دلوقتى خلاص ؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   السبت نوفمبر 07, 2009 3:07 am

بطيخه ايه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


عدد الرسائل : 5928
السٌّمعَة : 28
تاريخ التسجيل : 28/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   السبت نوفمبر 07, 2009 3:08 am

الصراحة من يومها مات شخصية فيا 95% من الناس اللي يعرفوها كانوا بيحبوها


والاهم من ده اني كنت انا بحبها


ومن يومها انا شخصيتي اتشوهت واحلام كتير ليا ضاعت

من الاخر اتشوهت

_________________
اهلا وسهلا بكل زملائنا في كلية تجارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://commerce2009.4ulike.com
ريمى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 5029
العمر : 24
مكان السكن : المنصوره
الوظيفة : تانية أداب لغات شرقية(لغات إسلامية)
الهواية : الرسم
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 21/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67   السبت نوفمبر 07, 2009 4:04 am

ياااااااااااااااااااااااه ده انت بقيت حد تانى وانت بتتكلم

عن الموضوع ده

انا اسفه بجد

انى سالت فيه اصلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ضبط واحضار ومحضر مع العضو (Admin)بداية من منتصف 67
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 13انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» (فيروز والرحابنة بناء المستقبل) إليكم وإلىAdmin

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى commerce :: المنتدى الترفيهي :: لعب-
انتقل الى: