منتدى commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي



 
اليوميةالرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
انا_مين
تجارى بيشد حيله
تجارى بيشد حيله


عدد الرسائل : 225
مكان السكن : اتوب الي الله
الوظيفة : استغفر الله
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 10:23 am

السلام عليكم
اهلا اهلا
اية يا جماعة فى اية براحة علية شوية دة انا حتى واحد منكم مش من الشارع...
وبعدين يا انسة ندى فعلا هنحذف شوية اسئلة من عندك عشان كدة حرام اوى اوى


بالنسبة لاسئلة الانسة ندى:



طيب ليك قرايب فى كلية تجارة حاليا ؟ اة

ليك قرايب فى تالته ج ؟اة

ليك قرايب على المنتدى ؟؟لا

مشاركاتك كتيرة اوى على المنتدى ؟يعنى اة الى حد ما

اغمى عليك قبل كدة فى الكلية؟ لاية كدة حضرتك اسئلتك غريبة اوى ومحرجة اوى ما بلاش احراج

انت اطول من 175 سنتى كدة و لا اقصر ؟لا اقصر


عندك دى اس ال و لا لأ ؟اة
بالنسبة لاسئلة بسبوسة:
وانا كمان شاكة فى ناس معينة برضو
مين ما تقولى كدة وتفرحينى..........
حتى انتى يا بسبوسة ماشى
بس اسئلتك يا نودى هتكشفوا ان شاء الله اسئلة فى الجون بجد
هو ماتش ولا اية
يلا شوية اسئلة اشتراكت فى المنتدى من امتى بالضبط؟يعنى بقالى كتير ودة كمان سؤال محذوفة اجابتة
ومشترك فى تصاويصى ولا؟؟ايوة مشترك وبعدين
وكنت مشترك فى مجلة اللى جوانا ولا؟؟؟ايوة كنت مشترك بس مش اوى
بالنسبة لاسئلة محمد 14
ايه ده لسه ما حدش عرف طيب انا هاسأل
لا لسة.........

انت تعرفني و لا لا ؟؟ ايوة اعرفك

بقالك اد ايه مشارك في المنتدي ؟؟يعنى بقالى كتير اوىىىىى

عملت البحث اللي قالكوا عليه الجزيري و لا لسه ؟؟ايوة عملته
ادينى رديت عليكم اما اشوف هتعملوا اية؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 14301
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : .....
الهواية : التعلم و المناقشة و الرسم و النت طبعاD:
السٌّمعَة : 37
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 10:56 am

هو بس متاكد انك ملكش قرايب على المنتدى بالذات اخوات Very Happy ؟

ما هوا انا متاكدة بقى خلاص

بس اذاى ملكش قرايب مشتركين هنا فى المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



طب شويه تانى

بتشتغل و لا لأ

عندك كام سنه


عدل سابقا من قبل في السبت ديسمبر 01, 2007 11:04 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.amrkhaled.net
BASBOSA
مشرفه
مشرفه


انثى عدد الرسائل : 2461
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 10:57 am

وانا كمان شاكة فى ناس معينة برضو
مين ما تقولى كدة وتفرحينى.........." لامش هقول دلوقتى هستنى شوية كدة"
بس هتنكشف ان شاء الله وهعرفك
اصلا مش شاكة فيك دة خلاص قربت اتاكد منك
حتى انتى يا بسبوسة ماشى حتى انا
طيب اسئلتى بقا وودة عشان نجيب من الاخر ونعرف انت مين
انت تعرفنى ولا؟؟
طيب انت من جروب مين؟؟
هو انت من جروبنا؟؟
وبعدين انت اغم عليك ولا اصلها باين مهما حاولت تخبى "اغم عليك يبقى من جروبنا وشكلى عرفتك كدة"
وبعدين انت لية بتحذف اسئلة ..........
يلا بقا عايزين نعرف النهاردة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصطفى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 5707
العمر : 24
مكان السكن : مصر
الوظيفة : طالب في كلية دار العلوم
الهواية : كرة القدم
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 04/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 11:04 am

هو ياسو أو ممكن وليد بس وليد في حاجات كتير متنطبقش عليه هنا



بس هو ياسو وممكن بروفسور لأني معرفش عنه كتيير

خلاص هو بروفسور أو ياسو


رد يا انت مين

أنت ياسو
أو
أنت بروفسور

وأشك في ياسو أكتر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 14301
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : .....
الهواية : التعلم و المناقشة و الرسم و النت طبعاD:
السٌّمعَة : 37
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 11:08 am

انا كنت شاكة فيهم زمان بس دلوقتى شاكه فى اتنين معينين

بس لازم ليهم اخوات Sad

بس مها كانت علمى رياضه اكيد مش عايزة تدخل طب !!

يبقى ممكن .........

لا للسه برضه مش هقول توقعى الا لما يجاوب على اخر اسئله و اهم سؤال
ليك قرايب مشتركين فى منتدانا و لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.amrkhaled.net
BASBOSA
مشرفه
مشرفه


انثى عدد الرسائل : 2461
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 11:11 am

انا كدة شكة فى اتنين تقريبا

وبعدين مين لية اخوات على المنتدى اة طيب بس جاوب وهنعرف
شكلى انا اللى هكشفك.........
جاوب على الاسئلة دى وانا اللى هكشفك بقا على المنتدى
شكلنا هنعرف النهاردة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Yaso
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 3072
العمر : 27
مكان السكن : cairo
الوظيفة : business man
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 1:12 pm

كده وضحت


بس انا out of area because i took my chance later



thank you for atention


بس انا بقي عندي سؤال في الجووووووووووون بجد وعليه سؤال هدية


1- اسمك اسم مستعار ولا حقيقي؟؟

2- اسمك بالعربي ولا الانجليزي ؟؟


اظن السؤالين دول هيبقوا اساسيين مع اي حد هيلعب اللعبة دي من اول دلوقتى

هههههههههههههههههه



يا انا مين

احب اقولك كلمتين علي وزن اغنية فيلم مطب صناعي ( اتخنقت )


اتكشفت ، وطلعت كنت بتضيع وقت ، الاسئلة خلتك فقدت النطق ، بانت واتكشفت

هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
commerce2009



عدد الرسائل : 13
العمر : 10
مكان السكن : ---
الوظيفة : ---
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 5:06 pm

يلا بقى جاوب على الاسئله عشان نحدد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
F.r.I.ë.N.d.S
تقنيات المنتدى
تقنيات المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 6585
العمر : 28
مكان السكن : E.G.Y.P.T
الوظيفة : ايدى على كتفك
الهواية : الهدوء
السٌّمعَة : 25
تاريخ التسجيل : 29/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 5:22 pm

انا بقول بسبوسة Very Happy

_________________



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


معلومات عنك
انت متسجل الدخول بأسم {زائر}.
آخر زيارة لك .
لديك1مشاركة.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.google.com
مصطفى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 5707
العمر : 24
مكان السكن : مصر
الوظيفة : طالب في كلية دار العلوم
الهواية : كرة القدم
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 04/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 5:26 pm

وأنا مصمصم على ياسو وبروفسور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ورد
تجارى بيشد حيله
تجارى بيشد حيله


انثى عدد الرسائل : 267
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : طالبة فى 3\ج
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 18/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 6:47 pm

طب ممكن اسال شويه

شعرك اطول من 20 سنتيمتر queen و لا اقصر king ؟

2009 بتعبرلك عن ايه ؟

هل انت فى تالته ج السنة دى ؟

هل انت مشرف فى المنتدى دة ؟

كفاية كدة

سلام عليكم و رحمة الله و بركاته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mary mor
مشرفه
مشرفه


انثى عدد الرسائل : 1340
العمر : 28
مكان السكن : ****
الوظيفة : طالبة
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 6:56 pm

طيب بتحب تلعب بلاى ستيشن؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
.:•زمزم•:.
زعيم تجارى
زعيم تجارى


انثى عدد الرسائل : 3720
العمر : 28
مكان السكن : الهرم
الوظيفة : في fgf
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 06/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 7:50 pm

F.r.i.e.n.d.s كتب:
انا بقول بسبوسة Very Happy





تمااااااااااااااااااااام وهنا نعلن فوووووز فريندس




bravo bravo bravo bravo
وعليه اختيار العضو الجديد وعلي فكرة انا مش هبقي عارفاه برضه
لاني هديله الباص وورد بتاع انا مين - وهوا يختار ويبعت ليه او ممكن يختار نفسه عادي
بس لازم الموضوع في سريه تاااااااامه جدااااااااااااhoss hoss
وهيتم تغير الباص وورد بعد كل عضو يستخدمه وانا هغيره وابعته للعضو الفائز ده هيبقي سيستم اللعبه اوك

ونقووووول لبسبوسه
اظهر وبان عليك الاماااااان

و
999999
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ورد
تجارى بيشد حيله
تجارى بيشد حيله


انثى عدد الرسائل : 267
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : طالبة فى 3\ج
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 18/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 8:06 pm

مبروووووووك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
commerce2009



عدد الرسائل : 13
العمر : 10
مكان السكن : ---
الوظيفة : ---
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 8:18 pm

انا برضه كنت شاكه فيها من ساعة ما سالت على اللعبه و احنا فى الجامعه و انا حسيت انها هى
و كمان الكليات اللى كانت بتفكرفيها قبل الجامعه و انها بتحب قسم طبق اليوم و الاشتراك فى اول طلبه

و كمان كلمة حضرتك ههههه عشان قلت دى بنوته بتتريق عليا طبعا Very Happy

بس اتلخبطت فى فرندس كمان و كنت شاكة فيه اوىىى

يلا مبروك

سلااااااام عليييكم و رحمة الله و بركاته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BASBOSA
مشرفه
مشرفه


انثى عدد الرسائل : 2461
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 11:06 pm

السلام عليكم يا جماعة
اهلا اهلا
خلاص اتكشفت كدة
وادينى ظهرت وعرفتوا انا ميننننننننن
وكدة يا نودى بتشكى فيا دى اخرتها .......... Very Happy
دة انا اتهرت اسئلة لما قولت يا بس
والف مبروك لفريندس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصطفى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 5707
العمر : 24
مكان السكن : مصر
الوظيفة : طالب في كلية دار العلوم
الهواية : كرة القدم
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 04/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 01, 2007 11:12 pm

ياه طلعت بسبوسة في الأخر

أنا مفكرتش خالص ولا خطرت على بالي تكون هي

بس أنا فرحان كان نفسي أعرف هو مين قصدي هي مين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed14
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 3210
العمر : 27
مكان السكن : EGYPT
الوظيفة : mohamed14
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 16/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد ديسمبر 02, 2007 12:06 am

يا خبر بسبوسه

كده تعملوا كده فينا

ماشي تتعوض في مره تانيه ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Yaso
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 3072
العمر : 27
مكان السكن : cairo
الوظيفة : business man
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد ديسمبر 02, 2007 8:10 pm

يااااااااااااااااااااه عالبراءة


الواحد يشوفها يحس فيها بالبراءة وانها محتارة زينا


وفي الاخر


تطلع هي

علي رأي المثل


يا ما في المنتدي اعضاء


ههههههههههههههههههه


ايه المثل ده

معرفش بقي هو اللى طلع كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مهاجر مجرووح
تجارى فعال
تجارى فعال


ذكر عدد الرسائل : 1001
العمر : 28
مكان السكن : مصر
الوظيفة : وزير المالية
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 25/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء ديسمبر 05, 2007 10:03 am

معلش خيرها في غيرها بس بجد بسبوسه لعبت بيكواااااااا جامد اوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Yaso
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 3072
العمر : 27
مكان السكن : cairo
الوظيفة : business man
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء ديسمبر 05, 2007 11:49 am

فين الجديد؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mohamed Magdy
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 4014
العمر : 27
مكان السكن : Giza
الوظيفة : طالب علم
الهواية : القراءة،كرة القدم والرسم
السٌّمعَة : 40
تاريخ التسجيل : 10/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء ديسمبر 05, 2007 1:16 pm

يلا يا مصطفى إختار العضو اللي هيكمل

وإحنا مستنييين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BASBOSA
مشرفه
مشرفه


انثى عدد الرسائل : 2461
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء ديسمبر 05, 2007 10:13 pm

ايوة طلعت بسبوسة geek
تعيشوا وتاخدوا غيرها............lol!
ومنتظرين انا _مين .............
يلا عشان نبدا الاسئلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shato
تجارى بيشد حيله
تجارى بيشد حيله


ذكر عدد الرسائل : 225
العمر : 29
مكان السكن : cairo
الوظيفة : طالب
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 08, 2007 2:33 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
1) انت أهلاوى ولا زمالكاوى؟
2) عندك كام أخ وأخت؟
3)ما هو تقديرك العام؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Yaso
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 3072
العمر : 27
مكان السكن : cairo
الوظيفة : business man
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت ديسمبر 08, 2007 2:49 pm

ما لسه ما نزلش يا ياسر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
أنــــــــــــــــــــــــا ميــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 35انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى commerce :: المنتدى الترفيهي :: لعب-
انتقل الى: