منتدى commerce

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي



 
اليوميةالرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلقائمة الاعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 محكمة المنتدى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
مهاجر مجرووح
تجارى فعال
تجارى فعال


ذكر عدد الرسائل : 1001
العمر : 28
مكان السكن : مصر
الوظيفة : وزير المالية
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 25/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الأربعاء فبراير 27, 2008 8:46 pm

ندي بما اننا داخلين علي نتائج واني بمتحن ICDL الاتهامات هتنزل يوم الجمعه بليل


ولابد من وجود محامي عني لان ندي شكلها مستعده وسو تزج بي الحبس قريباااااااا

ومش هتسبني Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yasmina
Administrator
Administrator


انثى عدد الرسائل : 2018
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الأربعاء فبراير 27, 2008 8:55 pm

ادا اصدرتوا الحكم من غيرى

انتوا نسيتوا ان انا القاضى ولا ايه

لسا ياندودا لازم تجيبى شهود يثبتوا انك بتشجعى الكوره عشان نحكم عليكى بالبرائه من التهمه

المنسوبه اليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Yaso
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 3072
العمر : 27
مكان السكن : cairo
الوظيفة : business man
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الإثنين مارس 03, 2008 5:34 pm

انا عايز ارفع قضية


ضد ياسمين

والاتهام كما جاء في المستندات المقدمة الي المحكمة ، انها تمتلك نت ولا تشارك كثيرا في المنتدي


فهي يا سيادة القاضي قليلة المشاركة ، رغم انها من الادمينستريتور

ولننتظر لحين تصويت باقي المصوتين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 14301
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : .....
الهواية : التعلم و المناقشة و الرسم و النت طبعاD:
السٌّمعَة : 37
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الإثنين مارس 03, 2008 6:37 pm

استنى قضيتى تخلص الاول

و الحاجة ياسمين هانم اجبلك شهود منيييييييييييييين

دة الناس كلها عليا

ممكن اجيب عضوياتى التانيه تشهد

او اجبلك مشاركات ليه بنفسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.amrkhaled.net
سنبله
تجارى ناشئ
تجارى ناشئ


انثى عدد الرسائل : 152
العمر : 27
مكان السكن : egypt
الوظيفة : student
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الإثنين مارس 03, 2008 6:41 pm

انا ممكن اشهد بس هاتيلي المشاركات وانا احطهالك Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصطفى
نقيب تجارى
نقيب تجارى


ذكر عدد الرسائل : 5707
العمر : 24
مكان السكن : مصر
الوظيفة : طالب في كلية دار العلوم
الهواية : كرة القدم
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 04/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الثلاثاء مارس 04, 2008 4:22 am

وانا كمان lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Yaso
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 3072
العمر : 27
مكان السكن : cairo
الوظيفة : business man
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الثلاثاء مارس 04, 2008 7:23 pm

انا لسه برضه مصمم علي قضيتي

ومش محتاج ادلة

اظن ان الخصم هيشهد علي نفسه



بس المشكلة هيبقي فيه موقف معين ، وهو


فيك الخصام وانت الخصم والحكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 14301
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : .....
الهواية : التعلم و المناقشة و الرسم و النت طبعاD:
السٌّمعَة : 37
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الثلاثاء مارس 04, 2008 8:04 pm

صح كدة

و ميرسى اوى لسنبله و مصطفى
اخيرا لقيت ناس تساند قضيتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.amrkhaled.net
Yaso
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 3072
العمر : 27
مكان السكن : cairo
الوظيفة : business man
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الثلاثاء مارس 04, 2008 8:10 pm

ههههههههههههه حلوة قضيتي دي ، القضية الفلسطينية


انا بجد عايز اقترح لعبة تانية مشتقة من دي


انا عن نفسي كان نفسي ابقي محامي

فلو نعمل محكمة ونألف فيها قضية واحنا بنلعبها ، ونبتدي نجيب ادلة وافلام من دي


ايه رأيكم؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
.:•زمزم•:.
زعيم تجارى
زعيم تجارى


انثى عدد الرسائل : 3720
العمر : 28
مكان السكن : الهرم
الوظيفة : في fgf
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 06/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الثلاثاء مارس 04, 2008 8:54 pm

اانا قعدت اقرا الموضوع من اوله عشان افهم اللعبه
عموما عيب عليكي يا ندي انا معاكي
ولا استني كده


ممكن ابقي مع المعارضه

بس اعرف وجه المعارضه ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yasmina
Administrator
Administrator


انثى عدد الرسائل : 2018
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الثلاثاء مارس 04, 2008 11:41 pm

منورا يا بوبا الللعبه

يلا كل واحد صوت ضد ندى يقلنا الاساب عشان نحبسها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yasmina
Administrator
Administrator


انثى عدد الرسائل : 2018
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الثلاثاء مارس 04, 2008 11:55 pm

Just Flash كتب:
انا عايز ارفع قضية




ضد ياسمين
هترفع قضيه ع القاضى مره واحده

مش خايف على نفسك كدا هديلك اشغال شاقه مع الشغل والنفاذ
Very Happy


والاتهام كما جاء في المستندات المقدمة الي المحكمة ، انها تمتلك نت ولا تشارك كثيرا في المنتدي


فهي يا سيادة القاضي قليلة المشاركة ، رغم انها من الادمينستريتور

ولننتظر لحين تصويت باقي المصوتين

بص يا هشام انت مينفعش يا بنى ترفع قضيه ع القاضى وينفعش تصوت ضد حد قبل منخلص على ندى الاول

قصدى نخلصها الاول

عشان المحكمه تبقا فاضيه تسمع للمتهم الاخر

انا مستعده للمحاكمه بس بعد مخلص مهمتى كقاضى واحكم على 5 اعضاء

بس على فكره مهمه الادمنستر هى الاشراف ع المنتدى وتطبيق القوانين

وانا الحمد لله بشهاد الشهود اكتر واحده بحذف مشاركات فالمنتدى Smile

اما بالنسبه ان عندى dsl ومش بشارك كتير فاحنا كان النت عندنا فاصل وقعد اكتر من شهر ولسا راجع بقالوا اسبوعين

واول مرجع بقيت ادخل وبشارك دلوقتى

داغير انى مشغوله فمليون حاجه وباخد كورسات وغير كل دا عيزا اذاكر واجيب تقدير نفسى اتخرج بجيد حتى




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yasmina
Administrator
Administrator


انثى عدد الرسائل : 2018
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الثلاثاء مارس 04, 2008 11:56 pm

Just Flash كتب:
انا لسه برضه مصمم علي قضيتي

ومش محتاج ادلة

اظن ان الخصم هيشهد علي نفسه



بس المشكلة هيبقي فيه موقف معين ، وهو


فيك الخصام وانت الخصم والحكم


هههههههههههههههههه

اقرا اللعبه تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yasmina
Administrator
Administrator


انثى عدد الرسائل : 2018
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الثلاثاء مارس 04, 2008 11:58 pm

ورد كتب:
استنى قضيتى تخلص الاول

و الحاجة ياسمين هانم اجبلك شهود منيييييييييييييين

دة الناس كلها عليا

ممكن اجيب عضوياتى التانيه تشهد

او اجبلك مشاركات ليه بنفسى

هاتى المشاركات الى دل انك بريئه من التهمه المنسوبه اليكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yasmina
Administrator
Administrator


انثى عدد الرسائل : 2018
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الثلاثاء مارس 04, 2008 11:59 pm

Just Flash كتب:
ههههههههههههه حلوة قضيتي دي ، القضية الفلسطينية


انا بجد عايز اقترح لعبة تانية مشتقة من دي


انا عن نفسي كان نفسي ابقي محامي

فلو نعمل محكمة ونألف فيها قضية واحنا بنلعبها ، ونبتدي نجيب ادلة وافلام من دي


ايه رأيكم؟

مهم دا الى احنا بنعملوا

خمس اعضاء بيصوتوا ضد واحد وكل واحد بيقول السبب الى خلها صوت ضدوا

وبنجيب شهود والمتهم بيعينلوا محامى يدافع عنوا

وحسب تقدير هيئة المحكمه وحسب الادله والشهود اما يتحبس اما يطلع برائه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Yaso
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 3072
العمر : 27
مكان السكن : cairo
الوظيفة : business man
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الأربعاء مارس 05, 2008 12:34 am

انا اقصد التانية تبقي تمثليلة


يعني وقائع غير حقيقية


وانا قريت اللعبة كويس يا ياسمين


بس لازم يبقي فيه نشاط شوية في المحكمة


والا هأقول عالقضاء هنا انه غير نزيه ويشبه القضاء المصري في تباطئه وتعقده

وعلي رأي المثل ، المحاكم حبالها طويلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سنبله
تجارى ناشئ
تجارى ناشئ


انثى عدد الرسائل : 152
العمر : 27
مكان السكن : egypt
الوظيفة : student
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الخميس مارس 06, 2008 9:24 pm

Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed14
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 3210
العمر : 27
مكان السكن : EGYPT
الوظيفة : mohamed14
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 16/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الخميس مارس 06, 2008 9:53 pm

حلوه اللعبه دي اول لما شوفتها افتكرت حته من فيلم عايز حقي لما كان بيقول
سياده القاضي المشكله كلها كانت علي 5 متر سيراميك فرز تاني
بس هو لو كان مسك البلاطه و داقها بطرف لسانه و لقاها مززه كان عرف انها فرز اول

طيب المهم دلوقتي فين الاتهام الموجه و الشهود و المدعي العام اختفي تقريبا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 14301
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : .....
الهواية : التعلم و المناقشة و الرسم و النت طبعاD:
السٌّمعَة : 37
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الخميس مارس 06, 2008 10:13 pm

احسننننننن هييه هههه

و انا عايزة تعويض

اقتباس :

وانا الحمد لله بشهاد الشهود اكتر واحده بحذف مشاركات فالمنتدى Smile

ايوة و انا اللى بيتهمونى بعد كدة واااااااااااااء

اقولهم انا مسمياكى ياسمين ايه هههههه ؟؟

سلااااااام عليييكم و رحمة الله و بركاته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.amrkhaled.net
yasmina
Administrator
Administrator


انثى عدد الرسائل : 2018
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   السبت مارس 08, 2008 9:43 pm

خلاص يا نودى بلاش احراج فالحكمه نكلم برا احسن Very Happy

والان وبعد اطلاع هيئة المحكمه على جميع الاوراق المستوفاه فى هذه القضيه

وسماع اقوال الشهود

والان تحت يدى المحكمه ادله وبراهين واثباتات قاطعه عن ان المتهمه ندى (ورد)

بريئه من كل التهم المنسوبه اليها

قررت المحكمه بعد الاطلاع على الاوراق

ببرائة المتهمه ندى من كل التهم المنسوبه اليها

وقررت احاله اوراق العضو مهاجر مجروح الى مفتى الديار المصريه

وتوقيع غرامه ماليه قدرها 5 مواضيع داخل المنتدى

نظرا الانه حرض الاعضاء على التصويت ضد المتهمه ندى

ولم يبدى الاسباب التى دفعته لذلك

ولكم جزيل الشكر

القاضى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed14
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 3210
العمر : 27
مكان السكن : EGYPT
الوظيفة : mohamed14
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 16/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الأحد مارس 09, 2008 2:09 am

يحيا العدل cheers
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yasmina
Administrator
Administrator


انثى عدد الرسائل : 2018
العمر : 27
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الأحد مارس 09, 2008 2:38 am

234 Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الجنة
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 2920
العمر : 27
مكان السكن : Giza
الوظيفة : student
الهواية : حب إستطلاع الحياة
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 02/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الأحد مارس 09, 2008 10:09 am

انا أول مرة ابص ع اللعبة دي لاقيت الحكم على طووول Very Happy


ويتضح مما قرأته أن المدعي - مهاجر مجروح - قد خسر القضية (( واضح إن وشي حلو عليه 113 ))


ربناا يعوض عليك يا مهاجر


وهتوحشنااااا lolololololy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.ibrahimelfiky.com
.ندى.
نقيب تجارى
نقيب تجارى


انثى عدد الرسائل : 14301
العمر : 28
مكان السكن : مصر حبيبتى
الوظيفة : .....
الهواية : التعلم و المناقشة و الرسم و النت طبعاD:
السٌّمعَة : 37
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الأحد مارس 09, 2008 10:20 am

اقتباس :
خلاص يا نودى بلاش احراج فالحكمه نكلم برا احسن Very Happy

والان وبعد اطلاع هيئة المحكمه على جميع الاوراق المستوفاه فى هذه القضيه

وسماع اقوال الشهود

والان تحت يدى المحكمه ادله وبراهين واثباتات قاطعه عن ان المتهمه ندى (ورد)

بريئه من كل التهم المنسوبه اليها

قررت المحكمه بعد الاطلاع على الاوراق

ببرائة المتهمه ندى من كل التهم المنسوبه اليها

وقررت احاله اوراق العضو مهاجر مجروح الى مفتى الديار المصريه

وتوقيع غرامه ماليه قدرها 5 مواضيع داخل المنتدى

نظرا الانه حرض الاعضاء على التصويت ضد المتهمه ندى

ولم يبدى الاسباب التى دفعته لذلك

ولكم جزيل الشكر

القاضى


يحيا العدل

هييييييييه

ظهر الحق و زهق الباطل

هييييييييييه

الحمد لله

بس مش لدرج ة المفتى برضه حرام يا ياسمين

ممكن كفايه مؤبد مع الاشغال الشاقه هههه


اقتباس :
يحيا العدل cheers

ميرسى ربنا يكرمك
اقتباس :


انا أول مرة ابص ع اللعبة دي لاقيت الحكم على طووول Very Happy


ويتضح مما قرأته أن المدعي - مهاجر مجروح - قد خسر القضية (( واضح إن وشي حلو عليه 113 ))


ربناا يعوض عليك يا مهاجر


وهتوحشنااااا
lolololololy



ما هو لازم كان يخسر القضيه
عشان انا معملتش حاجة
و كان بيرفع عليا قضيه ظلم 887

بس الحمد لله
يحيا العدل يحيا العدل 245

سلااااااام علييكم و رحمة الله و بركاته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.amrkhaled.net
Yaso
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر عدد الرسائل : 3072
العمر : 27
مكان السكن : cairo
الوظيفة : business man
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: محكمة المنتدى   الأحد مارس 09, 2008 10:28 pm

وانا قضيتي راحت فين؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
محكمة المنتدى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى commerce :: المنتدى الترفيهي :: لعب-
انتقل الى: